woensdag 23 mei 2012

Gewonnen prijzen ontvangen.

Gister viel de candy die ik gewonnen heb bij Eulanda Silvey op de mat.
Het heeft bijna 7 weken geduurd om de overtocht te maken van Canada naar Nederland, maar het was de moeite van het wachten waard hoor !!

Prachtig papier van Magnolia en een hele mooie stempel Tilda Sparkles uit de Sweet Christmas dreams collection van 2011.

En vandaag al wéér leuke post voor mij !!
De prijs die ik gewonnen heb met mijn kaart bij de
Christmas challenges with sketches challenge # 25.
Twee hele lieve stempels van Elisabeth Bell : Daisy Scattering Love en Koala,
beschikbaar gesteld door Elphine house Australia.
Deze envelop was uit Australië beduidend sneller hier,
die deed er precies één week over.

Ik ben dus weer erg blij en ga maar eens verzinnen wat ik met deze nieuwe spulletjes kan gaan doen.

Groetjes, Marjan



10 opmerkingen:

  1. Wat een geluksvogel ben jij.
    Veel plezier er mee.
    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marjan,
    dat is nog eens leuke post!!
    veel plezier ermee. Hier ging vanmiddag ook de bel!! Maar nee, de buurvrouw met en pakje van Zalando (voor mijn zoon).
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor je dat je zo in de prijzen gevallen bent!!! Dat zijn toch de "snoepjes" in het leven...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van deze post word je wel vrolijk, leuk hoor! Veel plezier ermee.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post! Ziet er errug leuk uit allemaal, veel plezier ermee :D.

    Liefs, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mazzelaar ben jij zeg!! Je hoefd je de komende tijd niet te vervelen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk toch, geniet lekker van de prachtige spullies ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij valt met je neus in de boter Marjan,maar verdiend hoor je had de challenges toch gewonnen ik vind het heel leuk voor je groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een mooie prijs
    Heel veel plezier ermee

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, Marjan. Zo is het nog eens leuk om post te krijgen!! Veel plezier ermee, ik zie wel wat je er mee gaat maken.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen