maandag 4 juni 2012

Geweldig !!

Goedemorgen blogdinnen,

Het aantal volgers van mijn blog is weer gestegen.
Van harte welkom nieuwe blogdinnen !
Ik vind het erg leuk dat jullie mij gaan volgen
en ik zal mijn best doen jullie leuke dingen te laten zien.
Natuurlijk is het ook erg leuk om de reacties op mijn blogposten te lezen.

Vanochtend even tijd genomen om weer eens een kaartje te maken.
Met de vakantieweek is er vorige week niet veel van gekomen.
En dan gaat het toch kriebelen hè ?
Met een aantal diploma's in het vooruitzicht, moest ik ook weer wat 'geslaagden'kaartjes maken.
De sketch die ik gebruikt heb is van Uitdaging # 20 bij de NKU.
Ik had geen tijd om voor deze uitdaging al een kaart te maken als DT-lid.
Maar ik vond het zo'n leuke sketch, dat ik er dit kaartje mee heb gemaakt.

Tilda is ingekleurd met Distress inkt en H2O.
De randen van het papier zijn bewerkt met Distress inkt Faded jeans.

Ik heb verder de volgende materialen gebruikt :
* Designpapier Maritiem van Boekenvoordeel
* Nestabilities Standard cirles large en Standard scalloped circles large
* Cutting & embossingstencil 6002-0075 van Joycrafts (de drie rondjes)
* Tekststempel 'Geweldig!' uit de set Eline's vintage
* Juteband
* Perlen pen Eis-Weiss
* Glitter stickles

Om de glitters wat beter te kunnen zien nog even een close-up.
Als je op de foto klikt en deze vergroot, kun je het nóg beter zien.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges :
Midweek Magnolias # 13 ~ Bling it on

Groetjes en tot de volgende post,
Marjan




20 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaart! Schattig en ook wat stoer door de jute.
    Goed idee om alvast te beginnen voor geslaagden....voor je het weet is het zo ver.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!! Mooi dp heb je gebruikt!! En Tilda is zo gaaf ingekleurd!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje ziet er weer geweldig uit :)! Mooi papier ook en die stansje van joy zijn schattig, leuk gedaan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldig leuke kaart Marjan! alles past zo mooi bij elkaar:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart op zich is al een feestje, prachtige kleuren. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwww Marjan
    wat een mooie kaart!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, Marjan. Je kunt zien dat het kriebelde bij je, ha ha. Mooie kleurcombi.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje. Ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat een prachtig kleurencombi. erg leuk zo die details met glitter

    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een onwijs leuk kaartje!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart weer Marjan. Geweldig leuk gedaan.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk voor je Marjan dat er volgers bij komen,een teken dat de vrouwtjes je creaties waarderen,,,, mijn blog ligt op zijn kop, misschien ga ik wel een nieuwe maken ik baal van dat Google. Je kaart is ook weer zo leuk en de kleuren geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en lief kaartje in lekker frisse kleurtjes.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marjan
    hij is heel erg mooi geworden!
    Je doet het heel erg goed, goed wonder dat je volgers krijgt.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, Marjan. your coloring is great! Thanks for joining us at Just Magnolia this week.
    Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat doen die kleuren het goed, je maakt mooie kaarten zeg. Die vorige is ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow fab card, love the design and colours, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen