zondag 2 september 2012

Uitdaging EHIB september

Hallo blogdinnen,

De nieuwe uitdaging van Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten 
voor de maand september is "een hoekje borduren".
En dit is mijn voorbeeldkaart als lid van het Design team.
Ik heb geborduurd met Mettler poly sheen garen op wit linnen karton.
Daar werk ik het liefst mee als ik ga borduren.

De andere materialen zijn :
* Borduurpatroon van Jenine Siemerink uit Hobbyjournaal 88
* 3D-plaatje van Marieke's Design 2682/HJ8801
* Lin & Lene stencil 1201-0006 van Joycrafts
* Tekst uit de set Eline's vintage van Marianne Design
* twee roze rijstkralen en vier witte kraaltjes

Dit kaartje wil ik laten meedoen met
Ge-We Hobbychallenge # 6 ~ Babykaart

Groetjes, Marjan

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, mooi geborduurd, en die hartjesrand staat er perfect bij!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Marjan,

    Mooie kaart en wat een mooie hartrand heb je gebruikt.
    Echt een superleuke kaart.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig meisje.....en ik ben ook helemaal verliefd op je hartjesmal!! Leuk gedaan zo.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje. Mooie kleurtjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lief kaartje Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In EEN woord prachtig Marjan,mooi je hartjes mal ,past prachtig bij je creatie, ben benieuwd wanner de nieuwe challenge er door komt bij E.H.I
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh wat een schatje Marjan
    wat doet die hartjes stans het leuk zeg

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattige kaart Marjan, mooi borduurtje en die hartrand vind ik ook helemaal geweldig, ik denk dat ik me ook maar weer opgeef zodra de nieuwe challenge erop staat, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marjan,
    Je hebt een heel lief kaartje gemaakt, mooi die hartenrand en..
    een borduurtje is ook altijd mooi..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie weer marjan.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen