woensdag 21 november 2012

Duodag # 4 bij NKU

Goedemorgen bloggers,
 
Vandaag geen kaartje van mij.
Door allerlei andere bezigheden de afgelopen dagen geen tijd gehad helaas.
 
Wel is het vandaag tijd voor de Duodag bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Dus ik zou zeggen, neem daar een kijkje om te zien wat twee van mijn DTcollega's hebben gemaakt.
 
Verder wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en iedereen weer bedanken voor de leuke reacties.
 
Denken jullie ook nog even aan mijn candy !!
Komend weekend ga ik op de beurs in Rijswijk eens kijken of ik wat leuks kan vinden
voor de verloting van mijn candy.
Wat zouden jullie leuk vinden om te winnen ????
Vertel het me. Misschien brengt het me op een idee en de reactie doet ook mee in de verloting.
 
Dan ga ik nu weer over tot de orde van de dag : wassen draaien, boodschappen doen
en mijn oudste dochter vertroetelen, die ligt ziek op bed met buikgriep.
 
Groetjes, Marjan


11 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan, ik weet niet welke dag je naar de beurs gaat,ik sta er vrijdag bij M.H.P. Misschien zie ik je nog daar. Het is en verrassingscandy,dus ik laat me graag verrassen. hahahaha. Succes met je hh taken en beterschap met je dochter. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, leuk Marga, ik ga ook vrijdag. Dan zoek ik je wel even op. Ik heb net de plattegrond en deelnemerslijst uitgeprint. Volgens de plattegrond staan jullie op stand I, J en K 19, klopt dat ?
      Groetjes, Marjan

      Verwijderen
  2. Ha Marjan,
    heeeeeel belangrijk, je zieke dochter een beetje vertroetelen! Beterschap voor haar!
    Ik zal eens kijken bij duo-dag.
    Groetjes en sterkte met de drukte,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ideetje? Een mal? Ik ben altijd gék op mallen (vooral de klok van Marianne, ha ha) ......of achtergrondpapier!! Succes ermee en veel plezier op de beurs!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan,

    allereerst beterschap voor je dochter! Ik hoop dat ze snel weer beter is. Weet je dat ik me nog helemaal niet heb opgegeven voor je candy! Ik dacht dat ik dat allang had gedaan..niet dus. Ga ik eerst ff doen, want een candy is altijd leuk hé. Veel plezier als je naar de beurs gaat! O ja, en ik vind een verrassingscandy altijd wel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Marjan, jij bent ook een echte bezige bij, dus even geen nieuwe kaartjes, moet kunnen toch? beterschap voor je dochter, die kan een beetje ekstra aandacht nu wel gebruiken en misschien kom ik je nog wel tegen op de beurs, ik ga zaterdag, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas ga ik vrijdag naar de beurs Jeannette, dus mij kom je niet tegen op zaterdag (tenzij ik nog iets vergeten ben en héél graag toch wil hebben LOL)

      Verwijderen
  6. Nou, ik zal mijn verlanglijstje maar niet noemen.....haha
    Verras ons maar, als ik je kaarten zie heb je een goede smaak.
    Veel succes ermee.
    Veel plezier op de beurs.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat zal ik daar nu eens op zeggen????
    Ik vind het eigenlijk wel leuk om verrast te worden, als ik zou winnen dan hoor Marjan, het is jouw Candy.
    Wij gaan deze keer niet naar Rijswijk,mijn kast is zo vol,als ik de deur open doet,vallen de spullen eruit,dus even overslaan. Beterschap met je dochter, veel plezier in Rijswijk.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap voor je dochter Marjan, hoop dat ze snel weer opknapt. En jeetje wat zouden jullie willen winnen, nou het maakt me eigenlijk helemaal niets uit, ik vind verrassingen helemaal super, en jouw smaak is helemaal goed, dus dat zit wel snor. Heel veel plezier alvast in Rijswijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Mar,

    Ik lees dit berichtje nu pas......dus, hoe was het gister op de beurs??? Nog met een hoop leuke spullen thuisgekomen?? En een beetje de dingen kunnen vinden die je op je verlanglijstje had staan??
    Ik had ook erg graag naar de beurs gewild, maar helaas moest ik gisteren en vandaag werken. En heb ik morgen een belangrijke afspraak die ik echt niet kon verzetten. Dat is ook wel weer iets leuks, dus ja.....ach....volgende keer beter! En gaan we gauw weer eens samen naar de beurs! En tja....wat de candy betreft...verrassingen zijn altijd leuk! En mal, achtergrondpapier, brads.....er is zoveel te bedenken! En al het knutselspul is allemaal leuk! Ga ook zorgen dat ik in me nieuwe huis een grote kast heb voor me knutselspul! haahahaha dan kan ik dus nog vaak naar een beurs! ;-)

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen