zondag 30 december 2012

Winnaar candy

Goedenavond lieve bloggers,
Dan is het nu tijd om de winnaar van mijn candy bekend te maken.
 
*
**
***
****
*****
******
********
*********
**********
***********
 
 
is de winnaar geworden.
 
Ik wil al mijn trouwe volgers bedanken.
Het is erg leuk om jullie berichtjes steeds te lezen.
 
Natuurlijk blijf ik jullie ook in het nieuwe jaar weer regelmatig voorzien van inspiratie
met mijn kaartjes of andere creaties.
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en een heel mooi en vooral creatief 2013 !
 
Liefs, Marjan


12 opmerkingen:

  1. Annerieke, hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met je mal!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartelijk gefeliciteerd Annerieke met de gave candy van Marjan en veel plezier ermee, dat gaat vast wel lukken, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verrassing, ben er heel erg blij mee. Dank je wel!

    Groetjes Annerieke

    mailtje heb ik net verstuurd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan, bedankt voor de kans!
    En Annerieke: je jaar eindigt erg goed!! Alweer in de prijzen! Veel plezier ermee!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Annerieke met deze mal, Marjan bedankt dat je ons deze kans hebt gegeven, super van je. Ik wens jou en allen die je lief zijn een super 2013 toe.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Annerieke!
    En Marjan dank je wel voor de kans!
    Fijne jaarwisseling allemaal!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Annerieke, een fijne prijs gewonnen.
    Marjan dank je wel dat ik mee mocht doen, altijd leuk om ergens kans op te maken.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2013.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!!!
    Enne..Marjan bedankt voor het mogelijk maken van deze candy!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjan,ik wil jou en je dierbaren ook een goed,gezond en creatief 2013 wensen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Annerieke
    Marjan jij bedankt voor de kans op deze leuke Candy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Annemieke van harte gefeliciteerd met je prachtige mal.
    Groetjes van GHea

    BeantwoordenVerwijderen