vrijdag 15 maart 2013

Jarige neef

Hallo bloggers,
 
Dit is mijn tweede post vandaag, dus even scrollen als je de eerste nog niet gezien hebt.
 
Allereerst wil ik jullie weer bedanken voor de leuke reacties op mijn blogposten.
Het is steeds weer zo leuk om te lezen !
Helaas heb ik op dit moment even niet zoveel tijd om bij iedereen berichtjes achter te laten.
Maar ik kijk wel naar jullie creaties hoor !
 
Binnenkort is mijn oudste neef jarig en hiervoor heb ik deze kaart gemaakt.
Wel lastig hoor, voor een knul die 19 wordt.
Dus heb ik er maar niet teveel frutsels er op gedaan.
 
Edwin heb ik ingekleurd met Distress inkt.
De randen en de perkamentrol heb ik bewerkt met de kleur faded jeans.
Verder heb ik de volgende materialen gebruikt.
DP Maritiem van Boekenvoordeel.
Cut en Embos stencil Sprightly Sprockets van Spellbinder.
Cutting & Embossingstencil 6002/0161 van Joycrafts.
Clear Stamps 6410/0011 van Joycrafts.
Engeltjespen om de brads te bevestigen.
 
Deze kaart doet mee bij
 
Groetjes, Marjan


18 opmerkingen:

  1. leuk hoor ,ja altijd moeilijk voor zo een grote knul xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful male card. Love Sea Theme with this Edwin image.
    Thank you for joining us at Sweet Stampin` “For a Man or Boy” Challenge and we hope to see you again soon.
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt voor een jongen die 19 wordt,
    dan moeten er inderdaad niet al te veel frutsels op!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a cool card. Feels like boarding anytime soon. Thanks for playing along with us at NMWC, hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat is inderdaad niet gemakkelijk een jongen van 19 jaar...maar deze is goed geslaagd Marjan! Niet te veel frutsels en franje en mooie stoere kleuren!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so gorgeous card, love the design and Edwin
    thanks for playing with us at stamptacular sunday
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor je oudste neef gemaakt Marjan, ik vind hem super en je hebt hem ook zo mooi ingekleurd, super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart met je nieuwe mallen!! Heel erg mooi.....

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mannenkaarten zijn altijd lastig en helemaal als die mannen 19 jaar worden.
    Het is jou super goed gelukt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lekkere stoere kaart Marjan, erg leuk, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A perfect card for a man! Thanks so much for sharing with us at Sweet Stampin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fab card, your colouring is perfect! Thanks for joining us at NMWC this month
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely card, thank you for joining us at Inky Impressions this week

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh this is so cool. I love it!! Thanks for sharing it with us at Inky Impressions xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous card. Love the image. Thank you for sharing and joining us at NMWC. Hugs, Velma

    BeantwoordenVerwijderen