woensdag 24 april 2013

L voor Linda

Goedemorgen blogdinnen,
 
Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volgsters.
Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben.
En natuurlijk ook weer even een bedankje aan iedereen die reacties op mijn blogposten achterlaat.
Gister zag ik ineens dat ik al 30.000 paginaweergaven had, dat is toch leuk ??
 
Dit keer geen kaartje van mij, maar een gepimpte letter.
Ik ben eens uit mijn comfortzone gegaan, LOL.
Mijn buurmeisje wordt deze week 22 jaar.
En dan staat er bovenaan het verlanglijstje 'geld'.
Maar ja, dat is zo saai om te geven.
Dus heb ik iets anders verzonnen.
Even een lekker voorjaarskleurtje opgezocht.  

En haar letter opgeleukt. 
De letter kan ook worden opgehangen.
 
Gebruikte materialen :
De letter is van Xenos.
Het lint met stippen komt van Boekenvoordeel.
De bloemen van Kruidvat.
Parels komen uit de tube van de Viva Decor Perlen pen Eis-Weiss.
Het 'spul' op de achtergrond is van het merk Vivant.
Kan iemand mij vertellen hoe het genoemd wordt, het heet geen kant, het heet geen lint,
maar wat dan wel ?
 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.

Deze creatie doet mee bij
http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.nl/ # 213 ~ Anything but a card
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/ # 7 ~ Spring Magnolia image with ribbons
http://inkychicks.blogspot.nl/ # 2 ~ Happy birthday girl
 
Groetjes, Marjan
 



21 opmerkingen:

  1. wat leuk verzonnen om een letter op te leuken , het is je goed gelukt....

    liefs annnemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,
    wat een leuk idee en heel mooi gepimpt;0)
    fijne dag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk geworden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gemaakt en de kleur is ook super... leuk idee

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatie, hij is heel goed gelukt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou van mij mag je vaker uit je comfortzone gaan hihi want ook dit is weer geweldig mooi. Volgens mij wordt alles leuk wat jij aanpakt, zo handig ben je wel. Dit is schitterend gemaakt.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een goed alternatief!
    Vond ze het leuk?
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb je toch maar weer mooi voor elkaar Marjan, prachtige kleuren, héél leuk gedaan.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi opgepimpte letter Marjan, dat zal je buurmeisje vast wel heel erg mooi vinden...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Marjan en wat een leuk idee!! Prachtig hoor hoe je het gepimpt hebt! En volgens mij, weet het niet helemaal zeker maar noem je dat materiaal crispy lint.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die is gaaf, Marjan. Je mag dan uit je comfortzone zijn gestapt, ik vind hem gáááf! En onwijs mooi ingekleurd.....ben blij dat ik zondag weer 'les' krijg...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk opgepimpt Marjan, dat is inderdaad veel leuker geven zo, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gaaf idee!!! Als ik me nog eens verveel is dit misschien wel een heel leuk idee om dit te maken met de letters home en dan op me dressoir neer te zetten! hahaha!
    Heb je hem paars geverfd, of is dat met papier gedaan??

    Enne....inderdaad zondag weer "les" en ideeen uitwisselen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is lovely...Thank you for sharing with us at Dutch Dare. And good luck.

    Caz DD DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjan, wat een superleuk en origineel cadeau! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat superleuk gedaan Marjan, ziet er weer toppie uit, ik vind het heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely creation! Thanks for joining us at Stamp and Crate with Magnolia.
    Hugs,
    Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een prachtige letter en mooi zo alles bij elkaar, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous project! Beautiful coloring and great take on the Spring with Ribbons challenge. Thank you for playing along with the Stamp and Create with Magnolia Challenges! We will have another new one tomorrow. We hope you will play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    Stamp and Create with Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a great idea!! This is just lovely creation!
    Thanks for playing along at LHOSM Challenge this week!
    Hugs
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie creatie, leuk dat je meedoet met de challenge bij Shelly's Images.

    liefs Amanda
    shelly's images DT

    BeantwoordenVerwijderen