maandag 20 mei 2013

Gast DT Creative cutting challenges

Goedemorgen bloggers,
 
Dit is mijn tweede berichtje vandaag,
dus even naar beneden scrollen als je de andere nog niet gezien hebt.

Vandaag laat ik jullie mijn Gast DT kaartje zien voor Creative Cutting Challenges.
13 mei is daar een nieuwe challenge gestart : Eten en drinken.
En ik mocht een kaartje maken als extra inspiratie omdat ik met dit kaartje
challenge # 16 had gewonnen in de categorie stansmachines.

De digi is van The Paper Shelter.
Is het geen lieverdje ??
De gebruikte materialen
DP cupcakeachtergrond van Doodey en Colours Unlimited van Avec
Floral Flourishes 6002/0157 (bloem) van Joycrafts
Vintage Flourishes 6003/0014 (swirl) van Joycrafts
Alphabet & Numbers 6003/0028 (vlaggetjes) en 6002/0139 (letters) van Joycrafts
Tektstempel Eline's vintage van Marianne Design
Viva Decor Perlen Pen Eis-Weiss
Wondgaasje
Brad (merkloos)
Satijn lint 
 CCC BADGE-GAST DT.png

Dit kaartje doet mee bij
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/ # 86 ~ Lucky dip
(pink/blue combo, die cuts, ribbon, flowers, pearls)
http://inkyimpressionschallenges.blogspot.nl/ ICC 108 ~ Anything goes
http://thepapershelter.blogspot.nl/ # 122 ~ Anything goes
http://challenges4everybody.blogspot.nl/ # 20 ~ Anything goes

Groetjes, Marjan


19 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het weer Marjan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje.......je hebt je weer uitgesloofd afgelopen week!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een lief afdrukje met dat geklieder erop....lol........ik bedoel dan de taart en niet je inkleuren natuurlijk. wat een lief kaartje is dit weer,
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Marjan!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, beautiful colours and design and the image is so sweet...Thank you for joining us at Bearly-Mine Challenges this week and hope we see you again soon. Good Luck..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dot van een kaart Marjan.....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje! Ik vind de digi ook zo ontzettend leuk! Echt gaaf. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi kaartje is het geworden Marjan, ik vind hem prachtig.
    Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi, lief kaartje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg lief is dit kaartje Marjan!
    Dank je wel dat je onze gast designer wilde zijn.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel andere stijl! Maar ook weer zo mooi en vooral heel lief! Leuke kleuren, lekker vrolijk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card, beautiful colouring and a lovely choice of background papers too.

    Thanks for joining challenge at Bearly Mine this week.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart, ik vind hem prachtig, echt een bjoetie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Marjan! Erg leuk met de vlaggetjes en de papier/kleur combi!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart.
    Ik vind het beertje erg leuk en heel mooi ingekleurd.

    En ik vind je andere kaart ook heel mooi.
    Erg leuke vintage kaart.
    Super gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen