woensdag 3 september 2014

De tijd vliegt. NKU duodag # 47

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een Duodag bij de Nederlandse Kaarten Uitdagingen.
En deze keer mocht ik de uitdaging aangaan om een Vintage Mannenkaart te maken.
Nu staan mannenkaarten in hobbyland vaak bekend als 'lastig' en daarom vind ik het wel erg leuk om me daar af en toe eens aan te wagen.
We moeten ons altijd een beetje inhouden om niet te veel frutsels, bloemetjes of swirltjes op zo'n kaart te plakken. Maar met de mooie stempels en de huisjes van Joycrafts, is het me toch weer gelukt.
 
De gebruikte materialen :
Van Joycrafts
Kraftpaper 8089/0203
Clear stamps Gears 6410/0080
Clear stamps Sending messages 6410/0025
Clear stamps Back in Time 6410/0022
Clear stamps Retro Cars 6410/0323
Cutting, Embossing & Debossingstencil Lin & Lene 1201/0086
en verder nog
Behangpapier (uit oude behangboeken)
Jute stofje
Stazon inkt, bruin
Distress inkt walnut stain
 
Ik hoop dat ik jullie hiermee wat heb kunnen inspireren om ook wat vaker een mannenkaartje te maken.
En gaan jullie ook nog even kijken naar de creatie van mijn DT collega Jolanda ?
 
Groetjes, Marjan

1 opmerking:

  1. Het is zéker gelukt met je mannenkaart, Marjan. Erg leuk geworden! De huisjes zijn ook erg leuk!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen