woensdag 22 oktober 2014

Bundle of joy.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een zoet babykaartje voor jullie.
Gemaakt met de schattige stempels die Daniella voor Joycrafts heeft ontworpen.
Ik heb er 3 gecombineerd zodat ze heerlijk samen op de wolken zweven.
Geen roze wolk dit keer, maar een blauwe.
Maar zijn het geen schatjes ??
De kinderwagen is al een ouder stencil en hier ook heel goed bij te gebruiken.
Het spiegelkarton waar ik de stempels en de kinderwagen op gemat heb, valt helaas niet zo op op de foto, maar het geeft een heel leuk effect aan het kaartje.
 
Alle gebruikte materialen op een rij :

6002/0072 Cutting & Embossingstencil kinderwagen
6011/0041 Baby bloc
6020/0001 Decorative pearls
6300/0204 Organza ribbon
6300/0336 Ribbos Forest friends collection
6370/0058 Artificial flowers
6370/0060 Artificial flowers
6410/0032 Clear stamps Baby
6410/0320 Clear stamps Baby
 
Groetjes, Marjan


3 opmerkingen:

  1. Een lief, zoet babykaartje! Ik vind hem super gelukt, ook leuk om zo de 3 stempels te combineren!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan, dit is inderdaad een bundel of joy....heel leuk gedaan en bij de kinderwagen kan ik het spiegelkarton wel zien, een leuk glimrandje wat wat extra diepte geeft..leuk,leuk,leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen