zaterdag 21 december 2013

Pak je koffers !!

Hallo bloggers,

Vandaag een kaartje dat ik nog niet eerder aan jullie had laten zien.
 
In oktober kwamen er bij Joycrafts stencils uit met het reisthema.
Ook de leuke koffer die ik op dit kaartje heb gebruikt zit daar bij.

Het is weer even heel iets anders in deze donkere dagen voor kerst,
zo'n zomers kaartje. Maar misschien krijgen jullie het er wel warm van haha.
Dit kaartje staat in de flyer die je op de webshop-pagina van Joycrafts kunt vinden.
 
Ik heb de volgende materialen van Joycrafts gebruikt :
Kraftpapier 8089/0206
Vintage paper bloc 6011/0102
Cutting & embossingstencil Lin & Lene 1201/0032 (hoeken)
Cutting & Embossingstencil 6002/0282 (koffer)
 
Dit kaartje doet mee bij :
http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl # 33 ~ Zwart, wit en één andere kleur (bruin)
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/ # 67 ~ Something old (die Lin & Lene)
  
Groetjes, Marjan
 


9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, wat leuk die koffertjes!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marjan. Super dat ie op de flyer staat.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is die supermooi Marjan, echt geweldig zo gedaan met dat plaatje, je weet het sfeertje van vakantie goed over te brengen zo, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje,met dit weer en deze kaart krijg je zin in vakantie.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh...'t lijkt me heerlijk om mijn koffers te pakken en naar een warm land te gaan... Maar helaas..:p
    Een pracxhtige kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer leuk, Marjan. Enne, een beetje zon kunnen we wel gebruiken met al die wind en regen!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en gezellige kaart, Marjan.
    Ik moet toch wel vragen waar ik op je kaart zwart kan vinden?
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eh.... de stempel van het vliegtuig is toch echt in zwart afgedrukt, LOL.
      Groetjes, Marjan

      Verwijderen
  8. What a Cute Card! Great Layers! Thanks for joining us at Deep Ocean!

    BeantwoordenVerwijderen