maandag 9 januari 2012

Nóg een keer 'Zet um op !'

Ook mijn jongste dochter doet mee aan een dansvoorstelling, dus voor haar heb ik ook een kaartje gemaakt.
Omdat zij streetdance doet vond ik de Ballerina Tilda dit keer niet zo geschikt. Ik heb gekozen voor een Magnolia stempel uit de Sweet Christmas Dreams Collection en dit is Tilda with Helleborus.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress Inkt : tattered rose, victorian velvet, weathered wood, antique linen, vintage photo, bundled sage, aged mahogany, tumbled glass en broken china.
De muzieksleutel is van Marianne Design, de swirl van Joycrafts, de tekststempel van Kars. Op de achtergrond heb ik een wondgaasje gebruikt en verder nog een stukje lint (geen idee waar vandaan) en wat glittersteentjes.

Ik hoop dat jullie dit kaartje leuk vinden.

Groetjes, Marjan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten