zondag 29 januari 2012

Westie (West Highland White terrier) kaartje

Hallo allemaal,

Wat leuk te zien dat het aantal volgers van mijn blog steeds een beetje groeit ! En ook de reacties lees ik steeds met veel plezier.

Vandaag had ik weer eens lekker tijd om te knutselen. Eindelijk kon ik mijn Westie-stempel eens gebruiken. Ik had hem al een tijdje in huis, maar nog steeds geen EZ-mount er achter geplakt. En dat stempelt natuurlijk niet zo lekker.
Ik heb zelf een Westie (van bijna 12 jaar oud) en was al een tijdje op zoek naar een mooie stempel. Die heb ik dus gevonden !


Ik heb het een beetje ingekleurd met Distress inkt in de kleuren
tattered rose, antique linen, weathered wood en black soot.
Het scrappapier komt uit een blokje van de Action, een hele fijne,
want daarvan kun je ook de achterkant gebruiken,
die is in een uni bijpassende kleur.
Verder heb ik een ponsje van een hondepootje, wat lint, kant,
roze meeldraden, papieren bloemen en een knoopje gebruikt.

Groetjes en tot de volgende post,
Marjan

2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit wat je hebt gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,

    ik zie dat je nog niet zolang je bloggie hebt.
    Je maakt hele leuke kaartjes!
    Ik ben maar gelijk volger geworden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen