zaterdag 10 maart 2012

Toch weer Tilda en Edwin

En daar ben ik al weer met mijn tweede post van vandaag.

Toch maar weer terug naar Tilda en Edwin.
Maar ook dit keer een beetje anders dan ik gewend ben te maken.
Ik vond het wel wat lastig om niet echt met 'kleur' te werken,
maar het is toch aardig gelukt al zeg ik het zelf.
De kleur is in het echt mooier, warmer. Dit komt op de foto niet helemaal over.

Deze kaart heb ik helemaal in wit en sepia/bruin gehouden.
De stempel is Magnolia's Cuddly siblings.
De kleuren Distress inkt die ik gebruikt heb zijn
* antique linen
* walnut stain
* vintage photo
Het DP is van EMP 'Vintage' en Art talent
De schulprand is gemaakt met Nellies multi frame die MFD 023 nr 2
De tekst heb ik zelf geprint
Verder nog wat bruin lint, tule en Florabase leaves gebruikt.
 
Deze kaart doet mee aan
de opdracht is : Zon, maan, sterren... en elkaar
met als opdracht : gebruik 2 kleuren, waarvan 1 wit is
 
Groetjes en tot de volgende post,
Marjan

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart.
    En wat leuk in de kleuren bruin.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,
    wat leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...Je hebt een prachtige kaart gemaakt! Mooi deze sepia tinten:0) veel suc6 en graag tot een volgende keer!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan in die bruintinten, super!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart Marjan en zeker mooi gekleurd Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Marjan
    je kaartje uit de vorige post is ook erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Mar,

    Dit is echt een leuk kaartje geworden!!!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awwww, gorgeous..
    Hugs! Brittany, xoxo
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooo super mooi de afdruk in sepia gestempeld, ik hou er echt van. mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een prachtige kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een echt schatje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC.

    BeantwoordenVerwijderen