donderdag 1 maart 2012

Extra prijs NKU

Hallo blogdinnen,

Allereerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten. Het is leuk te zien dat er steeds weer nieuwe mensen bijkomen die mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.
Terwijl ik dit schrijf is er wéér een nieuwe volger bijgekomen !!!
Leuk, leuk, leuk.
In verband met de voorjaarsvakantie ben ik nog niet veel aan knutselen toegekomen deze week.
Ik hoop vandaag weer eens iets te kunnen gaan maken,
zodat ik jullie weer van wat inspiratie kan voorzien.

Vandaag is Maart begonnen en dat betekent een Extra prijs bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Het is natuurlijk altijd leuk om iets te winnen, dus ik zou zeggen,
neem een kijkje op die site.
Meedoen kan nog tot 17 maart.

Groetjes en tot een volgende post,
Marjan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten