woensdag 8 augustus 2012

CCWS # 36

Hallo blogmaatjes,

weer een nieuwe challenge.
En voor mij is dit al weer de vierde keer dat ik een kaartje mag maken
als Guest designer op dat blog.

We hebben dit keer gebruik gemaakt van een hele lieve digi
Bella da snowlady.
Deze kregen we van de sponsor van deze challenge
En is ze niet heel erg lief ?

Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt en een lekker felgeel jasje gegeven.
Het DP is uit Designblok 20 van Studio Light.
De embossingmal met 'sneeuwvlokken' is van Provocraft,
de sterren zijn van Crafts Too.
Tekststempel is uit een set van EMP.
De sneeuwvlokkenstempel op de achtergrond is van Inkadinkado.
De strass-sterren komen uit een doosje van de Zeeman.
En als laatste heb ik wat 'vallende sneeuw' aangebracht
met de Perlen Pen Eis weiss.

Ik hoop dat jullie snel gaan kijken op het blog van Christmas Challenges om daar de sketch mee te nemen en ook meedoen met de challenge.
Want ook al is het nu pas augustus :
je kan niet vroeg genoeg beginnen met het maken van je kerstkaartjes.

Groetjes, Marjan

17 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje, het is inderdaad een leuke digi! Ik ga snel op het blog kijken :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marian, wat een vrolijk kaartje. En die sneeuwdame is echt heel leuk ja, met een lekker fel jasje :o)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartje Marian, ontzettende leuke kleurencombinatie heb je gebruikt!! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden Marjan erg leuk met het geel erbij.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is gaaf geworden Marjan, leuke kleurencombi, niet alledaags maar daar houd ik wel van. TOP!
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kerstkaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marjan, wat een schitterende bijdrage weer. En wat een mooie kleurencombinatie, zo leuk met dat geel. super gedaan en je digi is prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gedaan Marjan, leuke kleuren combi,lief stempeltje ook, prachtige kaart hoor!!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje Marjan

    Liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Marjan, wat knap van je dat je aan de kleur geel hebt gedacht, heel leuk, weer heel anders dan het standaard rood en wit en leuk dat je weer gast designer mag zijn, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fleurig kaartje is dat geworden, Marjan. De sneeuwpop vind ik erg mooi gekleurd en van die frisse kleurtjes hou ik wel van!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje!
    Leuk om te zien wat je met mijn sketch gemaakt heb!
    De digi is inderdaad super!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met een superleuke stempel Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjan ik vind je creatie superrrr gaaf aparte kleuren weer eens wat anders dan al dat rood en groen waar ik overigens ook dol op ben hoor. Leuk gedaan helemaal TOP.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is fabulous Marjan. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Marjan!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen