zaterdag 29 november 2014

Gefeliciteerd en 'n fijne dag.

Goedemorgen blogdinnen,

Vandaag nog een kaartje die nog niet eerder op mijn blog verscheen.
Soms heb ik wel eens een 'misser' als ik een DT kaartje maak.
Zo ook met deze.
Ik was heel enthousiast aan de gang gegaan met een sketch van de NKU.
Maar was even de opdracht die er bij hoorde uit het oog verloren.
Bloemen en vlinders moesten er op.
Dus toen heb ik maar een ander kaartje gemaakt en die is ook al een tijdje geleden op mijn blog verschenen.
Maar ja, ik vond deze toch ook nog wel de moeite waard om te laten zien.
Dus vandaag weer een danseresje in het roze.
Gebruikte materialen :
Knipvel van Matori
DP van Studio Light
Cutting & Embossingstencil Dance to the music 6002/0272 van Joycrafts
Lila 005 Dutch text van Nellie Snellen
Organza lint van Action
Viva Decor Perlen pen Eis-Weiss
Distress inkt black soot en spun Sugar

Groetjes, Marjan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten