maandag 3 november 2014

Oeps...te laat

Hallo blogdinnen,
 
Ja, ook ik ben wel eens te laat met het versturen van een felicitatiekaartje.
Dus laat ik jullie hier vandaag een vrolijk 'te laat'-kaartje zien.
Geïnspireerd door een Stampin' up! workshop een tijdje geleden heb ik een CAS kaartje gemaakt.
 
Tijdens het maken van dit kaartje dacht ik : goh, wat leuk eigenlijk.
Misschien moet ik vaker 'te laat' kaartjes versturen haha.
Nee hoor, het is niet mijn opzet om verjaardagen te vergeten,
maar in de drukte van alle dag komt het wel eens voor.
De tijd gaat op het moment zó snel !!!
 
Gebruikte materialen :
Nestabilities Classic scalloped circles large
Van Joycrafts
Cutting & Embossingstencil 6002/0081 (circel)
Clear stamps 6410/0005
Clear stamps Grunge 6410/0093
en verder
Plakstenen van Art Talent
Glitterpapier
Distress inkt spiced marmalade en pine needles
 
Groetjes, Marjan
 
 



1 opmerking:

  1. Nou, deze is zeker leuk, Marjan. Je zou het er zowat om doen, om een verjaardag te vergeten....

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen