zondag 30 november 2014

Pillowbox

Hallo allemaal,

Ook nu plaats ik weer een wat oudere creatie, die ik even had 'geparkeerd' omdat de ontvanger het nog niet mocht zien. Daarna was ik het weer vergeten te plaatsen.

Dit keer geen kaartje, maar een 'pillowbox'.
Een leuk doosje gemaakt van een toiletrolletje, waar je geld of een klein kadootje in kan doen.
Deze heb ik gemaakt voor een lieve vriendin die voor haar verjaardag graag geld kreeg om knutselspullen van te kopen.
Helaas ben ik vergeten foto's te maken van de zijkant, ik had een beetje haast haha.

Het lint zit door het label en aan de achterkant met een strik zodat het doosje mooi dicht blijft.
De cirkelpons heb ik gebruikt om een half rondje uit één van de 'flapjes' aan de zijkanten te ponsen.
Hierdoor kun je het makkelijker openen.

Gebruikte materialen :
DP Scrappapier Janneke Brinkman
Labels & tags 6002/0142 van Joycrafts
LR0261 van Marianne Design (vlinders)
LR0258 van Marianne Design (bankje, ondersteboven gebruikt)
Clear stamps 6410/0013 van Joycrafts
Satijnlint 6 mm van Action
Distress inkt walnut stain (alle randen bewerkt)
Viva Decor Perlen pen Creme
Cirkelpons

Groetjes, Marjan 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten